.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزئیات جلسه‌ آيات مهدوي‌كني و يزدي

در جلسه شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز با حضور حضرات آيات مهدوي‌كني و يزدي مقرر شد كميته 8+7 فعاليت خود را با قوت دنبال كند همچنين بر حفظ بنيه‌هاي وحدت در جامعه اصولگرايي تاكيد شد.

حجت‌الاسلام احمد سالك سخنگوي جامعه روحانيت مبارز در گفت‌و‌گو با فارس، با اشاره به جلسه  دو شب گذشته شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز گفت: جلسه شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارزه با اكثريت اعضاء و با حضور آيت‌الله محمدرضا مهدوي‌كني و آيت‌الله محمد يزدي برگزار شد.‌

وي افزود: در ابتداي اين جلسه اخبار مطرح مورد بررسي قرار گرفت و مهمترين بحث داخلي مطرح شده در اين جلسه، ويژه‌نامه خاتون 1 بود كه روزنامه ايران آن را منتشر كرده و در اين جلسه مورد بحث و بررسي قرار گرفت.‌

سالك خاطرنشان كرد: در اين جلسه به جملات، مطالب و تصاوير ويژه‌نامه خاتون اشاره شد كه نگراني اعضاي شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز را به دنبال داشت.

سخنگوي جامعه روحانيت مبارز در ادامه تصريح كرد: بحث حجاب از مسائل اساسي اسلام است كه در صدر اسلام و پس از آن مورد توجه بوده اما آقاي كلهر مطالبي را در اين ويژه‌نامه نگاشته و اشاره كرده كه چادر از شب‌نشيني‌ها در اروپا و توسط ناصرالدين شاه به ارمغان آمده است.

وي در ادامه گفت: جمله‌اي كه كلهر نقل كرده كه رنگ مشكي متكبرانه را ناصرالدين شاه از فرانسه به ايران آورده، يك نوع اهانت به جامعه زنان محجبه كشور است و يكي از مسائل اصلي دين ما كه بحث حجاب است و در آيات، روايات و تاريخ اسلام مطرح است، متأسفانه به اين شكل مورد توهين قرار گرفته است.

سالك تأكيد كرد: با نگاشتن اين مطالب، به قشر عظيم زنان كشور توهين شده و اين مطالب آيات اعظام را نگران كرده و نسبت به اين مطالب اعتراض داشتند.

سخنگوي جامعه روحانيت مبارز اظهار داشت: بحث بعدي كه در اين جلسه مطرح شد، كميته 8+7 بود و قرار شد اين كميته فعاليت خود را با قدرت پيش ببرد و تلاش اصلي بر حفظ بنيه‌هاي وحدت در جامعه اصولگرايي است كه اطراف حاضر در صحنه اصول‌گرايي به بحث وحدت بايد بپردازند.

وي در پايان خاطرنشان كرد: حيات حركت اصولگرايانه در چارچوب وحدت است و در مقابل آن تلاش براي ايجاد تفرقه ميان جامعه اصولگرايي مطرح است كه يك هشدار و بصيرت لازم را به ما انتقال مي‌دهد و ضرورت وحدت را متذكر مي‌شود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

دانش آموزان دبیرستان طلایه داران بهشهر 27 مرداد 1390
با سلام
در سال 88 با پیگیری گروهی از افراد متخصص شهر (پزشکان و...) دبیرستان طلایه داران بهشهر(یا همان مرکز تیزهوشان)افتتاح گشت ?
دانش آموزان سمپاد بهشهر 27 مرداد 1390
با سلام
در سال 88 با پیگیری گروهی از افراد متخصص شهر (پزشکان و...) دبیرستان طلایه داران بهشهر(یا همان مرکز تیزهوشان)افتتاح گشت که دلیل آن پتانسیل قوی دانش آموزان این شهرستان که نمود آقای معین فلاحتگر رتبه 1 کنکور گروه ریاضی است که پیش از این تعداد بسیار اندکی از دانش آموزان برای تحصیل در چنین مراکزی به ساری مراجعه می نمودند که با افتتاح این مرکز پیش بینی می شد که دری به سوی موفقیت و پیشرفت شهرگشوده شده اما تازه شروعی برای مشکلات دانش آموزان نخبه ای بود که با آزمون ورودی وارد مدرسه شدند که پس از افتتاح سنگ اندازی های مسئولین آموزش و پرورش آغاز گشت که اوج این سنگ اندازی ها تابستان امسال و ندادن دبیران خوب به این مرکز برای سال تحصیلی جاری و عدم حمایت مالی است . انتقال این دبیران به مرکز شاهد نوعی تقابل را بین دو دبیرستان ایجاد نمود و نتیجه آن بدبینی دانش آموزان این مرکز نسبت به ارزش های انقلابی و اسلامی است.
از نکات قابل توجه این اتفاق حضور فرزندان مسئولین شهر در دبیرستان شاهد است و همچنین عدم پاسخ گویی به مراجعات خانواده ها و بی احترامی به مراجعه کنندگان است . حال این نامه تنها راه باقی مانده برای بقای این مدرسه و تنها امید اطلاع رسانی این عمل مسئولین آموزش و پرورش شهرستان بهشهر برای حل این مشکل است. از این مرکز اطلاعاتی خواهشمندیم در صورت امکان به خواسته ی دانش آموزان این دبیرستان رسیدگی نمایید.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.078 seconds.